FROM THE BLOG

ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

social media

Είναι πλέον κοινό μυστικό ότι τα social media είναι ένα ζωτικό κανάλι marketing για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Η ερώτηση πριν μερικά χρόνια ήταν γιατί θα πρέπει η επιχείρηση μας να χρησιμοποιεί τα social media. Τώρα η ερώτηση είναι πως μπορώ να μεγαλώσω το social media marketing;

Μάθετε εύκολα και κατανοητά πως μέσα σε 7 βήματα μπορείτε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

ΒΗΜΑ 1: Έλεγχος της σημερινής παρουσίας σας στα social media.

Πριν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε κάτι ρίξτε μία γρήγορη ματιά για το που βρίσκεστε

• Σε ποια δίκτυα δραστηριοποιήστε

• Υπάρχουν δίκτυα σας που μπορείτε να βελτιωθείτε (φωτογραφία και τις εικόνες εξωφύλλων, βιο, URL, κλπ)

• Σε ποια δίκτυα είστε πιο δυνατή

• Πώς είναι το προφίλ σας σε σύγκριση με τα προφίλ των ανταγωνιστών σας

ΒΗΜΑ 2: Ποιος είναι ο ιδανικό πελάτης

Ο σκοπός του μάρκετινγκ είναι να γνωρίζουμε και να κατανοούμε τον πελάτη. Για παράδειγμα, πουλάτε ηλεκτρονικά προϊόντα για μωρά? Έχετε εντοπίσει ότι ο ιδανικός πελάτης για εσάς είναι γονείς που ζουν στην Αθήνα, είναι μεταξύ 30 και 50 ετών, με εισόδημα 25.000 € και κατά κύριο λόγω χρησιμοποιούν το Twitter. Συμπέρασμα δεν χρειάζεται να επενδύετε όλα τα χρήματα σας στο Facebook.
Απαντήστε στις ακόλουθες ερωτήσεις για να βρείτε τον ιδανικό πελάτη:

•Ηλικία

•Τοποθεσία

•Τίτλος εργασίας

•Εισόδημα

• Ενδιαφέροντα

• Ποια κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιεί

ΒΗΜΑ 3: Ποια είναι η αποστολή σας

Στα social media δηλώστε την αποστολής σας, η οποία θα οδηγήσει στο μέλλον τις πράξεις σας, οπότε φροντίστε να ξέρετε πολύ καλά τι κάνετε. Η δήλωση αυτή θα καταστήσει σαφές πως ακριβώς σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε την κοινωνική σας παρουσία και θα πρέπει να αντικατοπτρίζει την ταυτότητα των υπηρεσιών σας.

Ένα παράδειγμα δήλωσης της αποστολής θα μπορούσε να είναι «να χρησιμοποιώ τα social media για να εκπαιδεύσω τους τρέχοντες και πιθανούς πελάτες για ψηφιακό μάρκετινγκ, με έμφαση στο κοινωνική μάρκετινγκ μέσων μαζικής ενημέρωσης.” Μόλις η δήλωση αυτή τεκμηριωθεί, θα καταστήσει απλό για σας να αποφασίσετε τι ακριβώς πρέπει να ποστάρετε και να προμοτάρετε.

Αν κάτι δεν ευθυγραμμίζεται με τη δήλωση αποστολής σας,απλά ξεχάστε το.

ΒΗΜΑ 4: Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο

Ξέρετε πλέον ποιος είναι ο ιδανικό πελάτη σας και έχετε χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες για να οριστικοποιήσετε την αποστολή σας. Οπλισμένοι με αυτές τις πληροφορίες θα πρέπει να είναι εύκολο για σας να ξεκινήσετε τη δημιουργία και επιμέλεια περιεχομένου. Λοιπόν, τι ακριβώς θεωρείται το περιεχόμενο;

• Εικόνες

• Βίντεο

• Άρθρα

• Εταιρικά Νέα

• Infographics

• eBooks

• Συνεντεύξεις

Ο κατάλογος των ιδεών περιεχομένου φυσικά και δεν τελειώνει, αλλά βεβαιωθείτε ότι έχετε επικεντρωθεί μόνο στις μορφές περιεχομένου που συντάσσονται με τη αποστολής σας, καθώς και σύνολο ικανοτήτων σας. Το περιεχόμενο είναι ό, τι τα καύσιμα, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να θέσετε ως κορυφαία προτεραιότητα τη δημιουργία υψηλής ποιότητας και ελκυστικό περιεχόμενο .

ΒΗΜΑ 5: Επενδύστε σε ένα εργαλείο διαχείρισης όλων των σελίδων σας.

Ζούμε σε μια εποχή κατά την οποία οι απλοί άνθρωποι μπορούν να κάνουν καταπληκτικά πράγματα χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία.
Ποια είναι αυτά τα κατάλληλα εργαλεία? Το buffer ή το hootsuite είναι δύο από αυτά. Απλά συνδέετε εκεί όλα τα προφίλ σας και διαχειρίζεστε όλο το marketing από εκεί.
Φανταστείτε το χρόνο κερδίζετε, αντί να χρειαστεί να ανοίξετε άπειρα παράθυρα με όλα τα προφίλ, να κάνετε login και να ανεβάζετε περιεχόμενο στο κάθε ένα ξεχωριστά, μόνο με μία υπηρεσία συνδέεστε άμεσα παντού, ανεβάζετε προγραμματισμένο περιεχόμενο τις κατάλληλες ώρες και μαθαίνετε άμεσα τα αποτελέσματα

ΒΗΜΑ 6: Ανάλυση, βελτιστοποίηση

Αυτό μπορεί να είναι το πιο σημαντικό βήμα, όταν πρόκειται για την επιτυχία στα social media. Ακόμα και οι καλύτεροι έμποροι κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης βασίζονται στη δοκιμή και το λάθος. Μπορεί να φαίνεται βασικό, αλλά η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων σας, αναλύοντας τα δεδομένα και, στη συνέχεια, κάνοντας διορθώσεις για τη βελτιστοποιήση τους είναι ζωτικής σημασίας.

Κάθε προηγούμενο βήμα θα πρέπει να αξιολογηθεί εκ νέου έτσι ώστε να αναλύετε τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας και μετά να προχωράτε παρακάτω. Αν από τα αποτελέσματα συμπεράνετε ότι το facebook είναι το πιο απαραίτητο για εσάς, τότε επενδύστε εκεί εις διπλούν.

Εν κατακλείδι μια στρατηγική social media δεν μπορεί να οριστεί σε αυστηρούς κανόνες, άλλωστε αυτό είναι και η ομορφιά τους. Πρόκειται για ένα συνεχές έργο σε εξέλιξη που αλλάζει όταν είναι απαραίτητο.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *